
Woonmaatschappij Dender-Zuid heeft de afgelopen maanden de manier van werken geoptimaliseerd om iedereen nog beter van dienst te zijn. Een is een regio-werking voor verschillende diensten en ook de contactgegevens werden vereenvoudigd. Als gevolg van de fusie en de verandering van het werkingsgebied werd het kantoor in Herzele definitief gesloten.
Gewijzigde openingsuren van onze kantoren
Het kantoor in Herzele is definitief gesloten.
Voortaan kunnen bezoekers terecht zonder afspraak in onze 3 andere kantoren:

In de namiddag zijn al onze kantoren gesloten, behalve voor wie een afspraak heeft.
M.b.t. de inschrijvingen voor sociale woningen, de actualisatie zijn er speciale zitdagen. De planning hiervan staat op onze website.
Voor het kopen van een sociale woning of afsluiten van een sociale lening, raden we aan eerst telefonisch contact op te nemen, aangezien deze dienst uitsluitend op afspraak werkt.
Voortaan heeft Woonmaatschappij Dender-Zuid nog één telefoonnummer: 053 77 15 18 .
Ons onthaalteam werd uitgebreid en is gecentraliseerd in Aalst. Zij beantwoorden de oproepen elke werkdag van 8u tot 12u.
o kies “1” voor meldingen aan de technische dienst (herstellingen, vragen over projecten, verhuringen via de woonmaatschappij…) en je wordt rechtstreeks doorgeschakeld,
o kies “2” voor al uw andere vragen.
Volgende diensten en hun contactgegevens zijn belangrijk :
De dienst klanten: inschrijvingen, toewijzingen, huuradministratie, kopen en lenen
Vragen over inschrijvingen: inschrijvingen@denderzuid.be
Vragen over je huurdersdossier: huur@denderzuid.be
Vragen over het aankopen van een sociale woning of afsluiten van een sociale lening: kopen@denderzuid.be
De dienst sociaal beleid: zij staan in voor de huurbegeleiding zowel op het vlak van sociale ondersteuning als voor de financiële opvolging van de betaling van de huur.
Wil je iets bespreken i.v.m. je woonomstandigheden, de betaling van je huur: huurbegeleiding@denderzuid.be
De technische dienst: voor herstellingen
Aanvragen voor herstelling: herstellingen@denderzuid.be
Alle andere vragen over het patrimonium, de projecten: technischedienst@denderzuid.be
Medewerkers per regio
Een aantal van onze medewerkers werken voortaan enkel in bepaalde gemeenten. We geven hun namen hieronder mee, zo weet je wie jou kan contacteren. Medewerkers die langskomen kunnen zich ook bekendmaken met hun badge of visitekaartje.
Onze huurbegeleiders
Voor Aalst: Lavrans, Jennifer en Tim
Voor Denderleeuw, Erpe-Mere, Haaltert, Lede en Wichelen: Tineke, Tamara, Lana en Paulien
Voor Ninove en Geraardsbergen: Davy, Amber en Laura
Alle bovenstaande medewerkers zijn te bereiken via het algemeen e-mailadres huurbegeleiding@denderzuid.be
Onze technische medewerkers voor herstellingen
Voor Aalst: Kenn en Michaël
Voor Denderleeuw, Erpe-Mere, Haaltert, Lede en Wichelen: Geert en Jurgen
Voor Ninove en Geraardsbergen: Cedric en Patrick
In geval van nood
Bel bij noodsituaties zoals brand, gaslekken, ernstige verwondingen,… altijd 112.
De lokale hulpdiensten zullen ons contacteren wanneer onze aanwezigheid vereist is. Woonmaatschappij Dender-Zuid beschikt niet langer over een eigen noodnummer.
Overige informatie
Blijf op de hoogte en volg ons op sociale media voor updates: Facebook, Instagram, LinkedIn. Je vindt ze onderaan de website.
Vanaf 2025 ontvangen bewoners vier keer per jaar een bewonersmagazine.
Zijn er toch nog vragen of dingen niet duidelijk? Neem dan zeker contact op!